Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Cammo - 13 januari 2010 21:38

En film som var lite töntig och småkul trots den löjliga handlingen. Jag ger den 3 av 5.

  

Av Cammo - 13 januari 2010 19:06

Har varit lite dålig på att uppdatera här, kan meddela att dieten fortfarande flyter på bra.

Fick en liten dipp igår dock när jag hittade en godispåse...

Var bara tvungen att stoppa i mig en Dumle, 3 Zoo, en balk och en skolkrita.

Med tanke på att det fanns tex Geisha i den där påsen så var jag duktig som begränsade mig lite iallafall, jag hade ju lätt kunnat slängt i mig allt!


Hädanefter får ni inga menyer här, jag tror inte att det är så kul att läsa vad jag äter dag för dag i evigheter, men när jag fuskat kommer jag självklart att bikta mig här!


Jag har varit duktig på att inte ställa mig på vågen på hela veckan också, jag är ruggigt nyfiken på om jag gått ner något. Imorgon bitti är det dags för vägning så håll tummarna!

Har jag bara gått ner 0,5 kg kommer jag bli ruggigt besviken, menmen då kanske jag går ner mer veckan därpå...


Dagens motion har uppgått till 30 min promenad till mål, och 30 min promenad hem från målet.


Morgondagens motion kommer bli en prövning, då ska jag gå drygt 1 mil till A:s kusin Kicki.

Hem får jag dock skjuts.

Vi får väl se om mina stackars ben bär mig så långt! 

Ovido - Quiz & Flashcards