Alla inlägg den 28 januari 2010

Av Cammo - 28 januari 2010 11:36

Igår fick Ture två sprutor på BVC, en i varje lår.

I natt vaknade jag av att han "gnölade" lite, gick upp och kollade till honom och upptäckte att ungen var het som en kamin.

Det var bara att ta upp honom och trycka i honom en alvedon. Lilla stackars plutten då.

Efter att jag haft honom på skötbordet blev han förstås pigg som en mört och skulle inte somna om. Det var lika bra att ge honom lite mat så att han skulle somna in igen, trodde jag mitt pucko...

När han hade ätit upp maten och jag satte honom i rapställning, då ser jag en kaskadspya i ögonvrån.

Hela min arm, täcke, lakan och golv blev nerspytt. Usch vad jag fick dåligt samvete, trycka i lillstackarn mat var visst ingen bra idé...

Precis allt kom nog upp igen, men efter många om och men somnade han iallafall om.

Idag är han feberfri, men kinkig...inte helt hundra än.


Min invägning idag gjorde att jag blev hemskt nöjd med mig själv!

68,3 kg! Jippie det går neråt! 2,5 kg minus nu!

Det är bra att jag går nere lite i vikt fast jag unnar mig godsaker då och då! Det gör inget att det tar lite tid, bara vikten går neråt litelite!


Ovido - Quiz & Flashcards