Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Cammo - 21 januari 2010 22:20

Har hunnit se två filmer.

 

Denna film var väl kanske inte den bästa 2,5 av 5



    

Lite småkul , den får 3 av 5

Av Cammo - 21 januari 2010 13:01

Den här veckan (månd-torsd) har jag gjort allt rätt med min "operation gå ner i vikt".

Jag har ätit exemplariskt, inte en bit godis har slunkit ner i magen, inte en bulle eller någonting. Jag har druckit bubbelvatten eller lightsaft.

Jag har motionerat. Promenad tisdag a´100 min, Promenad onsdag a´ 40 min, promenad torsdag a´65 minuter.


Ändå har jag gått upp 4 hekto!!!! HUR ÄR DET MÖJLIGT????

Jag känner mig ganska less nu, men jag ska hålla i ett tag till ändå. Förr eller senare borde väl min strikta hållning löna sig eller?


Ska försöka låta bli semlor och godsaker i helgen också.

JAG SKA GÅ NER I VIKT, SKA SKA SKA!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards