Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Cammo - 8 maj 2009 20:04

Idag efter jobbet kände jag att jag var tvungen att ta en tupplur (ja, ni vet jag skyller faktiskt på järnbristen...hehe)

A var mest inne på vad vi skulle äta, hans förslag var de gamla vanliga: plankstek, pizza, kebab etc...

Jag är faktiskt så urless på denna utemat så jag hävdade att om han inte ville ha en unge som väger 5 kg vid födseln så måste vi faktiskt göra egen mat ibland också.

Jag beställde tacopaj.

A har ju aldrig bakat den, så han darrade lite på rösten när han sa: Nämen, det kan ju inte jag.

Det kan du visst hävdade jag, sprang ner och hämtade receptet och instruerade han lite i bakningens ädla konst.

Sen hoppade jag i säng, och efter ca. en timme kunde jag sätta mig till bords vid en mycket utsökt tacopaj lagad av kocken i huset!

Nästa gång ska jag beställa nåt ännu mer avancerat, han kan ju mer än han tror själv!


Ovido - Quiz & Flashcards