Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Cammo - 14 maj 2009 20:23

Igår orsakade jag ryggont på A...

Han fick tömma alla 50 liters säckar med jord i rabatterna, sen fick han ont i ryggen...

Vem har fixat det där de föregående åren måntro???


Nu har han legat 20 minuter på spikmattan, får se om ryggontet släpper på han...om inte annat får han väl åka till Dinners i Gävlebro och köpa sig 5 minuters massage i massagestolen där...


Av Cammo - 14 maj 2009 20:16

Jag lider av en hosta som inte är av denna jord.

Pratar jag mer än typ 5 ord i följd drabbas jag av hostattacker.

Hur lätt är det att hålla tyst när man jobbar med barn?

För det första måste man ju höja rösten om man ska ropa på dem, sen ska man ju prata med föräldrarna också...

Hur många antal ggr tror ni jag hostat och snörvlat idag?

Jga kommer nog få träningsvärk i magen imorrn...

A påstår att jag hostat i natt också, så att han inte kunnat sova, inatt tänker han förpassa sig ner till gästsängen.

Det kanske är lika bra det, för när jag hostar säger han: -Sluta hosta!

Hur lätt är det att sluta hosta på kommando?

Tur att jag jobbar kortdag imorgon så att jag kan gå hem och hålla klaffen...

Ovido - Quiz & Flashcards