Alla inlägg den 22 maj 2009

Av Cammo - 22 maj 2009 19:45

Denna helg är det min tur att tippa V75, jag har tyvärr inte hunnit läst på så mkt.

Någon som har nåt bra tips att delge mig? Typ säker spik, luring osv...

Av Cammo - 22 maj 2009 19:37

Veckan som gått har väl gått på i sina vanliga fotspår på ett ungefär, fast med några avstickare som tex. Vårruset, Biltema och Jula tripp mm..


Imorgon kommer den stora dagen då jag äntligen ska få köpa alla mina plantor! Har väntat alldeles för länge med det iår.

Anledningen till min väntan är att jag lovat Caisa att guida henne i Gävles "djungel" av handelsträdgårdar...

Det har kliat i fingrarna på mig i flera veckor, och många ggr har jag varit på väg att ge upp min väntan och inhandlat alla mina blommor...men karaktär som jag har så har jag ju lyckats hålla mig...


Imorgon kväll kan jag nog stolt presentera lite av mina inköp här på bloggen!

Ovido - Quiz & Flashcards