Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Cammo - 24 maj 2009 21:16

Idag följde jag med A och hans far på golfrunda i Älvkarleby, mest pga att jag skulle få mig lite motion...

På vägen till Älvkarleby var vi med om en äcklig sak, någon bil framför oss hade precis kört på en påfågel utanför Furuvik... Usch, den där stackars stora fågeln låg där mitt i vägen och vred sig i plågor....Hoppas ngn förbarmade sig över den och fixade så att den slapp lida mer...Jag mådde lite dåligt över den där synen en bra stund...

Här kommer lite bilder från golfrundan:


Kolla in bollen!!!



Fin vy över ån.


Jag fick hålla flaggan och vara tyst typ...det sistnämnda var jag inte så bra på...


Kalle, kopia av A, eller hur?


 Sonen, en kopia av sin far här ovan!

Jag med lilla kanonkulan!


Tyckte det var lite tufft med löven i förgrunden....



Ett lyckat utslag (slaget innan var bedrövligt)


En liten familj på simtur, 9 st småttingar var det (den nionde råkade hamna halvt utanför bild...)

Ovido - Quiz & Flashcards