Alla inlägg den 2 november 2008

Av Cammo - 2 november 2008 08:52

Fredag:

Världsvana Cammo från Hofors lyckas ta sig via tunnelbana och buss ut till Tyresö där Sandra bor.

Väl framme korkas vinet upp och maten står på bordet. Efter ett okänt vinintag åker vi till Debaser och går på 50-60 talsklubb.

Kvällen/natten avslutas självklart med ett besök på McDonalds.

Lördag:

Cammo vaknar med ett tungt huvud, men nu ska det shoppas! Väl på bussen blir den lätt fyllsjuka Cammo mer fyllsjuk/åksjuk...

När vi är framme på stan måste jag fort in på en toalett och kasta upp, hela världen snurrade och alla mina shoppingplaner bara flög sin kos då jag bara längtade hem till sängen.

Efter uppkastningen lyckades jag dock ta mig samman och lyckades gå i affärer, men att titta och prova kändes inte som min melodi, jag orkade ju knappt prata...

Nån timme senare kommer jag iallafall in på Weekday och kan prova lite jeans, två par inhandlades. Det var det enda som jag handlade under denna shoppingtur som skulle bli så kul...

Lördag kväll avslutas med tjejfilmer, filmbetyg kommer.

Söndag:

Jag har precis vaknat och jag kan då inte påstå att det känns som att baksmällan är väck, magen borde väl kunna återställas med lite frukost eller?

Ovido - Quiz & Flashcards