Alla inlägg den 22 november 2008

Av Cammo - 22 november 2008 21:09

*Visselvissel* sitter här och sippar mitt rödtjut fortfarande, jag tror jag är inne på femte glaset, eller är det sjätte kanske???? Mja, jag vet inte så noga, det är väl egentligen oväsentligt, det börjar bli lite kul i här iallafall...eller rättare sagt, jag dricker i min ensamhet, men har sällskap...som är nyktert...

A påstår att jag är en alkis, men va fan jag har ju faktiskt inte druckit på två helger, eller är det en helg???

Jag roar mig framför tvn (Luleå-Bif)...jag tror att jag kanske knäpper en Staropramen som jag upptäckte fanns i kylen också...

SKÅL på er alla!

Av Cammo - 22 november 2008 15:41

Ja, det är lördag och jag sitter åter igen här och sippar rödvin...Ska nog sippa i mig lite mer än ett glas idag hade jag tänkt!

Det var meningen att jag skulle ha kollat på Luleå-Bif kl 16, men pga snöoväder är matchen uppskjuten till 19:00....

Jag har precis tagit ut mina mintmuffins ur ugnen, hittade ett nytt recept på nätet, om de blir goda ska jag dela ut receptet här!



Ovido - Quiz & Flashcards