Alla inlägg den 9 november 2008

Av Cammo - 9 november 2008 20:38

Ikväll har vi äntligen sett på Mamma Mia, och Mamma Mia vilken mäktig och glad film!!!

Jag kan inte annat än att ge den 5 av 5 i betyg.

Jag hatar ju egentligen musikaler, men nu gillar jag tydligen dom???

Näääe, ärligt talat, kan det bli annat än bra när Abba är inblandade???



Av Cammo - 9 november 2008 10:02

Jag skäms, jag har faktiskt inte rört en fena sen i våras/försommar...

Förra lördagen när jag var i Stockholm fick jag träningsvärk av att gå från stan till Söder...Eeeeh??? Hur dålig kondis har jag inte på en skala?

Total brist på motion och en mix av mkt fetmat, godis, öl och Coca cola har gjort att vågen nu står på min totala "ickeacceptans" igen...

Jag får nog ta några viktväktarveckor igen för att gå ner 2-3 kg.

Varför sätter sig kilona så lätt efter 30??????

Av Cammo - 9 november 2008 09:36

Pga rödvinet i fredags missade vi att sätta in två hästar som såklart vann.

Jag skyller allt på rödtjutet, fasen också...

Jag blir miljonär nästa gång det blir jackpot på V75.

I övrigt var det himla roligt att vara på travet, största behållningen var att se Järvsöfaksen vinna storstilat trots två smågalopper! Jag spelade Vinnare och Plats i alla lopp, började bra och fick in lite hästar i första och andra loppet, sen dalade det....och allt som allt gick jag 200 minus. Helt ok.

Kul hade jag ju, och en enda öl åkte ner i strupen. Jag kände mig lite halvmosig efter vinet på fredagkvällen.

Idag drar vi till Hofors, först till mammsen och pappsen för att få lite mat i kistan, sen till syrran på Willes 6 årskalas!

Hoppas den illalåtande bilen hålller till Hofors och hem igen, vi vet ju iallafall vad felet är nu. Det är ena bromsskivan bak som ser dålig ut, det ska dock inte vara några problem med att köra bilen, bromsarna ska funka ändå så den får låta ett tag till. Det kostar ju att lämna in den på lagning (snåljåpar är vi, bilen går alltid i andra hand, den får gå tills den rasar är vår filosofi) Stackars stackars lilla Audi, den har det inte lätt med oss som ägare.

Ovido - Quiz & Flashcards