Alla inlägg den 25 november 2008

Av Cammo - 25 november 2008 20:30

Idag har jag haft en tuff dag, jobbigt som 17 på jobbet. Behöver jag ens nämna att vi haft vikarie idag? Tänk vad mycket som faller när en ordinarie är borta...

Kom hem helt utpumpad och upptäckte att det inte var skottat heller...fick börja med att skotta, sen gick jag in och föste iväg A till affären, jag fick ju skotta då fick minsann han handla (och laga mat), nån rättvisa får det vara i världen!

Under tiden jag väntade på maten kröp jag ner i bubbelbadet och slappnade av en stund. Efter maten var jag så trött så att jag ärligt talat funderade på att gå och sova (kl 18:15!!!), men sen kom det annat ivägen och jag glömde bort att jag faktiskt var jättetrött.

Nu sitter jag här och funderar allvarligt på att lägga mig efter detta blogginläggs publicering....Läsa lite GW Persson och sen sova...fint som snus. risken är väl att jag somnar rätt fort, för jag tycker att GW är lite svår att läsa...

Jag har förresten slagit alla tiders bloggrekord för min del! 1011 besökare!!!

Tänk att jag slagit min drömgräns, nu siktar jag på att bli Sveriges BrunettCammo med hela svenska folket! Hahhaha!!!


Ovido - Quiz & Flashcards