Alla inlägg den 14 november 2008

Av Cammo - 14 november 2008 22:42

Idag har jag varit och rört på fläsket igen, efter två vilodagar.

En hel timme stod jag på löparbandet idag, men jag lär ju erkänna att jag bara orkade springa 10 minuter av de 60, menmen alltid en början. En sak jag funderar över det är varför jag får såna stickningar i benen (speciellt låren) när jag klivit av bandet...Kan det vara så att fettpartiklarna har guppat och jobbat så hårt så att dom itne vet vart dom ska ta vägen eller???

Kalorierna jag brände på gymmet dom har jag ätit upp och mer därtill nu ikväll...Fläskfilé och sås, Fanta, tårta till efterrätt, MumsMums och ostbågar...

Eeehmmm...jag kanske måste ta tag i min kosthållning också om jag ska kunna gå ner i vikt, men inte när det är helg, är det helg då är det frossa, punkt slut och amen.

Ovido - Quiz & Flashcards