Alla inlägg den 11 november 2008

Av Cammo - 11 november 2008 18:46

Idag gjorde jag slag i saken, kroppen som legat i träda sen i våras skulle få sig sitt livs chock/uppvaknande. Jag själv fick mitt livs chock när mina favvogympabrallor satt för tajt, det var bara att ta ett par andra, sen var jag tvungen att dölja tjockmagen i en vid tunika som jag fick gratis från HM i våras. A tyckte det såg ut som om att jag gick till gymmet i ett nattlinne, men va tusan det bjöd jag på, bara jag kunde dölja tjockemaggen!

Eftersom jag inte är kapabel till att banta speciellt länge innan jag ger upp, tänker jag nu prova nästa metod: Röra på kroppen (med ev lite minskning på godis och läskintag)

Jag ställde mig alltså på ett löparband för första gången sen i våras.

Jag riktigt kände hur fläsket på baken guppade upp och ner...usch...

Först lyckades jag springa i 10 min på bandet, sen promenerade jag 10 minuter, sprang 5 minuter, promenerade 10 min och sprang 5 min och promenerade 5 min. Fy sjuttsingen vilken usel kondis jag är ägare av.

När jag klev av bandet snurrade hela världen och jag hade världens stickningar i benen...

Imorgon kan jag väl knappt komma ur sängen, snacka om rejäl motionschock kroppen fick! Ska försöka börja röra på mig kontinuerligt, imorgon blir det nog en vilodag eftersom jag jobbar länge, men på torsdag ska jag köra på igen!

Ovido - Quiz & Flashcards