Alla inlägg den 21 november 2008

Av Cammo - 21 november 2008 23:13

Otroligt, här önskar jag vecka efter vecka att få vinna storkovan på trav, och de önskningarna slår minsann aaaaaaaaaaldrig in, men när jag önskar en sån simpel och egentligen obetydlig sak som att Anna ska åka ur Idol...ja då slår önskningen in....Why?

Nåja, det var väl för väl att hon äntligen åkte ut iallafall, jag har ju tyckt ända från starten att hon inte ens hörde hemma bland de 11 (eller var dom 12 från start???) i finalfältet.


Det snöar as hell här, det ser ut som om att det kommit minst sisådär 10 cm...men kan hända är det en överdrift??? Jaja, hursomhelst så lär det bli 10 cm eller mer, för det har inte slutat snöa än, det vräker ner! Tjooohooo, vad kul med snö! Nu kommer inte mina små cats vilja gå ut!!! Det betyder att jag slipper oroa mig för att de ska bli överkörda.


Jag surfade precis in på Kents blogg, (inte gruppen Kent dock...hehe)  och blev ruggigt sugen på att spela lite poker, men pga penningabrist lär det väl få vänta till lön på torsdag! Skulle vara kul att spela lite mot folk jag känner, nån som känner sig manad att hänga på?



Tv
Av Cammo - 21 november 2008 22:19

Dagens Idol:


Johan Palm: Han äger ju fortfarande lillkisen, The Cures "Friday I´m in love" var ett briljant låtval!


Alice: Inte riktigt rätta låtval denna kväll, men hon får bara inte åka ut ikväll...Heja Hedesunda!


Kevin: Han är en stjärna!


Robin B: Har hela tiden dissat denna kille, men ok då, han kan få vara kvar ikväll.


Anna B: Enda orsaken till att Robin ska få stanna ikväll...Hur kan denna märkliga illalåtande varelse få sån bra kritik vecka efter vecka? Jag har då aldrig hört på maken på mer skum och illalåtande sång....UT MED "NA"!!!!!


Tv
Av Cammo - 21 november 2008 18:24

...jag är inte på en ö i Söderhavet...

... jag måste genomlida en hel helg på 10,50 kr...

 .... jag fick samla ihop alla burkar å flaskor för att panta. Vi måste ju ha mat för dagen.

.... hela min tiokronorssamling är plundrad.

... den andra myntsamlingen (0,50, 1, 5 mynt) grävs det i för närvarande



Ovido - Quiz & Flashcards