Alla inlägg den 12 november 2008

Av Cammo - 12 november 2008 21:13

Ärkeknölen har slagit till igen....

Det finns inte ord för hur mycket dumma nedvärderande saker den där bondtölpen kan kläcka ur sig....

Idag kom denna hemska kommentar ur hans mun: Utmässigt sett så skulle inte Linn platsa i Playboy precis....

Ehrrrm, i förrförra avsnittet uttalade han sig om samma tjej såhär: ja, hon var ju lite mulligare i verkligheten än på korten, men det går ju alltid att banta...

Undrar just vad tjejstackarn tänker när hon ser programmet???

En till kommentar han kläckte ur sig idag: Jag vill ju liksom vara den där coola partykillen som tjejerna skrattar åt, men jag är inte mig riktigt själv, jag har en djupare sida...

Eeehhhrrm, tips nr 2, var dig själv ärkeknöl, du är inte ens kul.... 

Av Cammo - 12 november 2008 19:47

Om tio minuter är det dax att bänka sig vid tv:n för att checka in ärkeknölen Magnus, den stora frågan inför varje avsnitt är: Vad ska han säga för nedvärderande om vikt och utseende idag då?

Jag tål inte se karln, ändå måste jag uthärda honom...

Jag gillar bögarna, dom är skojigast att kolla på, softa stilar...haha! Speciellt karln som hade minimala Speedos i förra avsnittet...där satte man nästan godisbiten i vrångstrupen!

Ja, vad pratar jag om egentligen???

BONDE SÖKER FRU såklart!!!!!!

Av Cammo - 12 november 2008 18:01

Idag är jag stel i kroppen, men jag känner mig ändå stolt över att jag faktiskt tagit tag i min tjockmage och börjat motioneringen av den!

Idag blir det vilodag, men imorrn kommer jag få röra på fläsket igen.


Ikväll är det trav hos grannen som gäller, i vanlig ordning. Är det ikväll det ska ske? Kanske är jag rikare/miljonär ikväll??? Nån gång lär det väl bli min tur?

Ovido - Quiz & Flashcards