Alla inlägg den 3 november 2008

Av Cammo - 3 november 2008 21:46

Det var på tiden att Brynäs fick vinna, visserligen inte förrän i sudden men ändå...den här segern var ju himla viktig eftersom det är uppehåll en vecka nu. Det ska nog inte bli så illa som kvalserien den här säsongen iallafall.

Jag måste ju erkänna att jag nästan blev orolig för kvalserien...igen.


Av Cammo - 3 november 2008 20:44

Här kommer betygen på filmerna vi såg i lördags kväll när jag låg utpumpad i Sandras soffa efter min hemska shoppingdag med baksmällan på stan...(observera att jag tog med mig ett gäng tjejfilmer som A aldrig vill se med mig, Sandra fick sedan välja...)


Denna film trodde jag skulle vara en riktigt härlig snyftarfilm.

Istället för att vara en snyftarfilm var den en lite seg och relativt händelsefattig historia. Jag ger den 3 av 5.


The girl next door var en typisk B-film, men filmen hade väl ändå en liten poäng. Jag ger den 2 av 5

Ovido - Quiz & Flashcards