Alla inlägg den 24 november 2008

Av Cammo - 24 november 2008 21:49

Snön bara fortsätter att vräka ner, nu tycker nog jag snart att det räcker. Däremot skulle jag önska mig några minusgrader varje dag så att den här snön får ligga kvar ända till i början på mars innan den töar bort, jag antar att denna önskning INTE kommer att slå igenom...


I övrigt har vi haft planeringsdag på jobbet idag, rätt soft dag har jag haft.


Brynäs-Södertälje har jag hunnit se här på kvällskvisten också, Brynäs hade flyt att de lyckades vinna med 1-0...nån gång ska ju Brynäs ha lyckan och marginalerna på sin sida också!


Kan det bli lön någon gång??????? Jag blir galen av att inte ha en krona i plonkan...


Hoppsan 953 besökare är jag uppe i denna månad! Var i hela fridens namn kommer alla besökare ifrån? Tänk om jag kunde få lika mkt kommentarer som besökare någon gång...det vore nåt det!!!


Ovido - Quiz & Flashcards