Alla inlägg under december 2008

Av Cammo - 23 december 2008 15:18

Jag kom på att jag såg en film i veckan...

The love guru, jag hade inga förhoppningar alls om denna film, men det visade sig att den faktiskt var lite roligare än vad jag hade trott...

En sån där töntroliglöjlig film som var lite underhållande mellan varven iallafall...

Jag ger den 3 av 5


Av Cammo - 23 december 2008 15:13

Igår inhandlades alla julklappar färdigt!

Jag blev förvånad över att det inte var så mkt folk, inga kassaköer och ingen speciell trängsel (förutom att det var uppträdande av Byggare Bob, alla kidsen stod och hängde vid scenen, så där var det en propp, desto mindre folk i affärerna!)

Idag ska det bara dammsugas härhemma och packas lite inför Hoforstrippen, sen blir det travuppesittarkväll på Tv4+.

God jul gott folk!

Av Cammo - 22 december 2008 16:07

Sitter här och bävar inför folkansamlingen i Valbo köpcentrum....om en timme åker jag och trängs med allt folk för att hitta julklappar.

Önska mig lycka till...

Av Cammo - 21 december 2008 02:01

Vi har ju haft stopp i avloppet i tvättstället på övervåningen hela veckan. Jag har försökt med propplösare, men då blev det bara än värre, vattnet slutade rinna ner helt och hållet.

A och hans far agerade rörmokare igår, öppnade röret och gjorde rent, men det var fortfarande tvärstopp...

Jag började fantisera om rörmokare och slamsugarbil och såg tusenlapparna fladdra förbi framför ögonen på mig...

Idag kom A:s pappa med undsättning, deras granne som är en sån där mästerfixare på det mesta....

Det visade sig att det var stopp nere i röret i golvet, tvärstopp...A grävde upp en hel svart äcklig korv med skit...åååh hua vad äckligt, sen kördes det med rensband och allt funkade som smort igen. Slutet gott allting gott...det blev julefrid ändå...

Av Cammo - 21 december 2008 00:10

Ska jag lyckas få 2000 besökare denna månad? det vore en fin drömgräns denna månad...

Jag är just nu uppe i 1649 besökare...nu håller jag tummarna för att jag hinner få 2000 innan nyår!

Av Cammo - 21 december 2008 00:06

Ännu en film har setts.

Denna film handlade om islamiska självmordsbombare.

En film som var helt ok...

Jag ger den 3 av 5


Av Cammo - 21 december 2008 00:02

Efter en svacka i travvinstsammanhang har jag denna vecka äntligen kommit ur den!

Jag vann på Dagens dubbel i onsdags, torsdags och på två DD:s idag....

Idag vann jag 439 kr och i veckan lite mindre vinster, men många bäckar små...

Lyckades bara få in 5 rätt på V75, men det skyller jag på Örjan Kihlström. Det var nämligen så att jag hade alla hans hästar på mitt system, men sen råkade jag läsa en intervju med honom själv där han bara trodde på en av sina hästar, de andra trodde han skulle få mkt svårt att vinna...sagt och gjort, jag plockade bort hans hästar i de övriga loppen för att få systemet att inte bli för dyrt. Det blev mitt fall...det var bara dessa hästar jag föll på...hade jag behållit dom hade jag nog haft 7 rätt...Jag brukar ju liksom för det mesta ta med Kihlströms hästar på mina system, men denna gång vilseledde Kihlström mig...

Av Cammo - 20 december 2008 15:22

Nåja, egen och egen....jag delar den med 999 st andra i www.rixallsvenskan.se 

Jag hoppas att denna superfina häst kommer att ge stora framgångar på travbanorna detta år så att tant Cammo kan få sig en hacka i november när hästen ska ut på försäljning, ju mer den säljs för desto mer pengar till mig....


Här är ett kort på finfina Barcelona F.


Ovido - Quiz & Flashcards